Kegyelmed elég!

"De ő ezt mondta nekem: Elég neked az én kegyelmem, mert az én erőm erőtlenség által ér célhoz. Legszívesebben tehát az erőtlenségeimmel dicsekszem, hogy Krisztus ereje lakozzék bennem."

Ki ne szeretne erős lenni?! Milyen jó lenne szupererőkkel rendelkezni! Nem tetszene, ha mondjuk képes lennél repülni? Mindenki álmodik ilyenekről, nem? Vagy képzeld el, hogy képes lehetsz megemelni egy autót fél kézzel! Nem lenne izgalmas?

Milyen érdekes, Pál gondolkodása. Ő nem kért szupererőt. Ő csak annyit kért, hogy Isten vegye el tőle a "tövist", bármi is legyen az. Csak azt szerette volna, ha a gyötrő kínjaitól megszabadulhatott volna. Nem egy varázserőt, nem különlegessé válni akart, hanem egésszé. Gyengeség nélküli létet kért. Mégis Isten az egyik legnagyobb szolgájának azt mondja, hogy nem teszi meg, mert elég a kegyelem.

Biztos vagyok benne, hogy te is küzdesz valami fájdalommal. Biztos vagyok benne, hogy van valami hiány az életedben, vagy valami nehézség, amin nem tudsz túllépni. Lehet az egy betegség, egy élethelyzet, egy konfliktus... Tudom, hogy biztos vagy ezerszer kérted már Istent, hogy tüntesse el, vessen neki véget, és ki vagyok én, hogy azt mondjam, hogy nem teszi majd meg?! Egyet viszont tudnod kell. Ha valamiért ott marad a "tövised", nem azért van, mert Isten nem akar segíteni. Lehet, hogy neked is csak annyit mond: "elég neked az én kegyelmem".

Tedd meg amit megtehetsz, hogy változtass! Isten nem akarja, hogy szenvedj. Nem az a célja, hogy életed végéig fájdalomban élj. Ha tehetsz valamit, tedd meg, de ha nem, akkor tudd, hogy Isten kegyelme elég.

Isten kegyelme elég a megváltáshoz. Isten kegyelme elég a világ fenntartásához. Isten kegyelme elég a megbocsátáshoz. Isten kegyelme elég, hogy olyan erőt adjon a kezedbe, amit semmilyen más hatalom nem tehet meg. Isten kegyelme elég a szeretethez.

Isten kegyelme elég, hogy teljessé tegyen!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Isten terve

A meghallgatott ima