Isteni reklám
“A Lélek és a menyasszony így szól: Jöjj! Aki csak hallja, az is mondja: Jöjj! Aki szomjazik, jöjjön! Aki akarja, vegye az élet vizét ingyen!” Jelenések könyve 22:17 A világ egyik legjobb reklámjaként a Ridley Scott által rendezett 1984-ben készült Apple reklámot tartják számon. A hirdetést követő három hónapban 155 millió dollár értékben adtak el Macintosh számítógépeket. Nem kis teljesítmény, főleg ha azt nézzük, hogy a marketinges csapat úgy vélte, hogy ez a leggyengébb reklámjuk a tesztek alapján. A reklám legalább olyan fontos, mint a termék amit árulunk. A jelenések könyve egyik reklám szlogenje ma már emberek millióinak életét határozza meg. A kereszténység alapjaként szolgál. János ahogy a látomásában látja a buzgó vizet, az élet vizét, eszébe jut a Samáriai asszony története. Eszébe jut, hogy egy megvetett, kirekesztett asszony olyan hatással lehetett a környezetére, hogy tömegek tértek meg. Az egész a vízzel kezdődik. A reklám akkor is jó volt, és most is az. Isten azt mondta