Arany


"De ő tudja, milyen úton járok: ha megvizsgál, kiderül, hogy arany vagyok."


Jób könyve 23. fejezet 10. vers
















Ő tudja, milyen úton járok.


Tudja, mi jut eszembe először, amikor felkelek.

Tudja, hogy mivel segíthet nekem.

Tudja, mit érzek, ha valamin nem tudok javítani.

Tudja, mitől leszek ingerült.

Tudja, hogy én csak jót akarok, de nem mindig sikerül.

Tudja, hogy időnként csak magamra gondolok.

Tudja, hogy nem vagyok jó mindenben.

Tudja, hogy a hibáimból tanulok.

Tudja, hogy jobb szeretnék lenni.

Tudja, mire vágyom igazán. 

Tudja, hogy mi tesz engem boldoggá.

Tudja, hogy aranyat érek.

Tudja, hogyan tisztíthat meg.

Tudja, hogy az életét is odaadná értem.

Tudja, hogy ez elég.


Én pedig tudom, hogy reggel ő ébreszt.

Tudom, hogy ő segít nekem.

Tudom, hogy ő javít azon, amin én nem tudok.

Tudom, hogy nála találok nyugalmat.

Tudom, hogy ő a legjobbat látja bennem.

Tudom, hogy ő mindig rám gondol.

Tudom, hogy ő látja az értékeimet.

Tudom, hogy ő nem hibáztat, ha tévedek.

Tudom, hogy ő tehet jobbá.

Tudom, hogy nála jobban senki nem ismer engem.

Tudom, hogy boldoggá akar tenni.

Tudom, hogy ő színarany.

Tudom, hogy magához hasonlóvá akar tenni.

Tudom, hogy odaadta értem az életét.

Tudom, hogy ez elég.


Ha megvizsgál, kiderül, hogy arany vagyok.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet