Isteni reklám
“A Lélek és a menyasszony így szól: Jöjj! Aki csak hallja, az is mondja: Jöjj! Aki szomjazik, jöjjön! Aki akarja, vegye az élet vizét ingyen!”
A világ egyik legjobb reklámjaként a Ridley Scott által rendezett 1984-ben készült Apple reklámot tartják számon. A hirdetést követő három hónapban 155 millió dollár értékben adtak el Macintosh számítógépeket. Nem kis teljesítmény, főleg ha azt nézzük, hogy a marketinges csapat úgy vélte, hogy ez a leggyengébb reklámjuk a tesztek alapján. A reklám legalább olyan fontos, mint a termék amit árulunk.
A jelenések könyve egyik reklám szlogenje ma már emberek millióinak életét határozza meg. A kereszténység alapjaként szolgál. János ahogy a látomásában látja a buzgó vizet, az élet vizét, eszébe jut a Samáriai asszony története. Eszébe jut, hogy egy megvetett, kirekesztett asszony olyan hatással lehetett a környezetére, hogy tömegek tértek meg. Az egész a vízzel kezdődik. A reklám akkor is jó volt, és most is az.
Isten azt mondta az asszonynak, azt mondja Jánosnak, és ugyanazt mondja ma neked is. Vegyél az élő vízből! Ingyen van, csak kérned kell. Nem bonyolult, csak kérned kell. Lépj Istenhez! Vedd észre ha szomjas vagy, és igyál! Nem csak úgy kapod, hogy legyen, hanem azért, mert szomjas vagy. Azért, mert akarsz inni az élet vizéből, hogy csak úgy buzogjon utána belőled, és forrássá válj. (János 4:14)
Isten reklámja nem arról szól, hogy sokat adj, hanem hogy sokat kapj! Szeretné, ha vele élnél örökre. Neked csak venned kell a vízből!