Van, ami sosem változik!


„Emeljétek szemeteket az égre, tekintsetek le a földre, mert az ég szétfoszlik, mint a füst, és a föld szétmállik, mint a ruha, lakói pedig úgy elhullnak, mint a legyek. De az én szabadításom örökre megmarad, és igazságom nem rendül meg.”

Ézsaiás könyve 51.fejezet 6.vers

 

Évekkel ezelőtt sikerült egy olyan helyre eljutnom, amely arról várt ismertté, hogy a nyugalom megtalálása és az élet lassított felvételen történő megélése tapasztalható ott meg. Akkoriban erre nagy szükségem volt és nyitott szívvel léptem át a hely kapuját és csodáltam meg minden élőlényt, növényt, fűszálat, tavak csoportját és minden tárgyat, amely arra emlékeztetett, hogy lassítani kell, megkell élni a pillanatot és töltődni kell. Az egyik program után egy hosszú sétára indultam a környéken. Egy hatalmas kertbe vezetett az út, ahol megannyi rózsa bokor illatozott, a szó legszorosabb értelmében. Olyan illatfelhő lengte be a kertet, hogy egy illatszer, amit az üzletben lehet kapni meg sem közelítette ezen növények intenzív illatát. Ahogy sétáltam a bokrok között néhány rózsaszirmot és lehullott bimbót találtam. Az egyik bimbót felvettem, megszagoltam és haza hoztam. Beraktam a Bibliámba.

Ahogy írom most ezeket a sorokat és kerestem egy bibliaverset a következő helyen nyílt ki a Bibliám: „Elszárad a fű, elhervad a virág, de Istenünk igéje örökre megmarad.” (Ézsa.40:8) Kicsit tovább kerestem és egy újabb helyen nyílt ki: „Te vetettél hajdan alapot a földnek, az ég a te kezed alkotása. Azok elpusztulnak, de te megmaradsz. De te ugyanaz maradsz, éveidnek soha nincs vége.” (Zsolt.102:26-28) Itt volt a rózsám. Elszáradva, préselve, de az illata valahol mélyen még mindig érződik. Csodálatos.

Isten nem avul el úgy, mint ez a virág. Ő ígéretet tett Ábrahámnak, felemelte Salamont, megbocsájtott Dávidnak, szerette Jónást, átérezte Péter félelmét a vízen, nem haragudott Júdásra. Meghalt értünk. Isten soha nem változik. Nem szegi meg az ígéretét, nem taszít a porba, nem tart haragot, nem lök el magától. Pont ellenkezőleg: Ő ugyanaz maradt, mint akiről olvasunk a Bibliában. Nála nincs változás vagy változásnak árnyéka! (Jak.1:17) Ő téged is ugyanúgy, változatlanul szeret történjen bármi is. Ne félj attól, hogy a hibák eltávolítják őt mellőled. Bátran szólj hozzá a mai nap is.

Áldott napot!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet