Estike vagy dögvirág?

Mert Krisztus jó illata vagyunk Isten dicsőségére az üdvözülők és az elkárhozók között…

Vannak igen finom, fűszeres illatú virágok, mint például az estike. Nem egy látványos virág, de nyári estéken fantasztikus élményt jelent az illata. Ugyanakkor vannak olyan virágok, amelyek dögszagot árasztanak, s ezzel vonzzák magukhoz a legyeket. Te melyiket választanád? Azt hiszem aligha kérdéses a válasz. Pál apostol szavai alapján viszont úgy kellene elképzelnünk ezt a képet, hogy van egy virág, amely az egyik ember számára mennyei illatot áraszt, a másik ember számára pedig undorító bűzt. A virág ugyanaz, mégis más érzéseket kelt…

Bármily furcsa, az evangélium, az isteni szeretetről szóló jó hír megosztó üzenet. Az én viszonyulásomon múlik, hogy számomra öröm lesz vagy megbotránkoztató. Leginkább talán azon fordul meg, hogy elfogadom-e azt az önmagában megalázó tényt, hogy nem a saját jó életem alapján reménykedhetem, hanem a kegyelemnek köszönhetően, amit Krisztusban nyertem. Kész vagyok-e az életem felett elismerni Istent uralkodónak? Ez a döntő kérdés.

Ha igen, akkor számomra a remény édes forrása lesz Isten üzenete és jó illat a közvetítők jelenléte.

Te hogy döntesz ma?

Legyen áldott a napod!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Te mivel dicsekszel?

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Mint a villámlás