Van valaki, aki szeret!


„Mit mondjunk tehát ezekre? Ha Isten velünk, ki lehet ellenünk? Aki tulajdon Fiát nem kímélte, hanem mindnyájunkért odaadta, hogyan ne ajándékozna nekünk vele együtt mindent? Ki vádolná Isten választottait? Hiszen Isten az, aki megigazít. Ki ítélne kárhozatra? Hiszen Krisztus Jézus az, aki meghalt, sőt feltámadt, aki Isten jobbján van, és esedezik is értünk.”

Római levél 8.fejezet 31-34.vers

A napokban elgondolkodtam azon, hogy vajon nekem mi a szeretetnyelvem. Mi az, amin keresztül a leginkább érzem azt, hogy szeretve vagyok és vajon én hogyan tudom tovább adni a szeretetemet?! Több válasz is megszületett bennem és csakhogy ne legyen unalmas a kérdéskör, tovább feszegettem a határaimat és feltettem egy újabb kérdést magamnak: miből érzem azt, hogy Isten szeret?

Szerintem ez egy fontos kérdés. Néhány napig elmélkedtem rajta és valójában még mindig nehéz megfogalmazni, de azért megpróbálom, hátha ezzel számodra is segítséget nyújtok, ha esetleg nem tudnád, hogy az Úr hogyan fejezi ki szeretetét irányodba.

Látom a hajnali fényeket. Annyira megnyugtató, amikor reggel kinézek az ablakon és látom, ahogy felkel a Nap és magával hozza az új élet lehetőségét. Néha az élet döntés elé állít és hiszem azt, hogy ezek a döntések Istentől érkeznek, mert tudja, hogy szükségünk van a változásra, az „újjászületésre”, a békére és a nyugalomra. Ilyenkor nehéz dönteni, de a szívünket használva, Isten utat mutat. Ő tudja, hogy mikor kell lépjünk és mikor kell változtassunk. Átkarol egy olyan személy kezein keresztül, akinél igazán biztonságban érzed magad. Szeretteiden keresztül támogat, bátorít, erőt ad és megnyugtat. A legegyszerűbb hétköznapi eseményeket, érzéseket és embereket használja fel, hogy kimutassa irányodba, mennyire fontos vagy Neki!

Ha a fentieket nem számítjuk és teljesen természetesnek vesszük, akkor is elmondható, hogy Isten végtelen szeretettel szeret bennünket és ezt úgy mutatta ki, hogy a mindent adta nekünk. Jézus Krisztus volt a minden, amit Isten adni tudott és ez a minden elég arra, hogy biztosak legyünk Isten szeretetében!

Áldott napot! 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet