A szegények kívánsága


"A szegények kívánságát meghallgatod, oh, Uram! Megerősíted szívüket, füleiddel figyelmezel..."

Zsoltárok 10:17

Gazdag vagyok. Van ételem, a múlt héten még édességre is jutott.

Szegény vagyok. A múlt héten senkit sem segítettem hozzá egy adag meleg ételhez.

Gazdag vagyok. Van autóm, sőt a múlt héten még ki is fényesítettem.

Szegény vagyok. A múlt héten senkit sem vittem el bevásárolni, senkit sem vittem orvoshoz a kocsimmal.

Gazdag vagyok. Van hol lakjam, benne fűtés, kellemes meleg.

Szegény vagyok. A múlt héten senkit sem melegítettem fel, hogy ujjai ne legyenek fagyosak.

Gazdag vagyok. Vannak szeretteim, családom, van szeretetem.

Szegény vagyok. A múlt héten nem szerettem egyetlen ellenségemet sem.

Gazdag vagyok. Van reményem, amivel még a halál völgyében sem keseredek el.

Szegény vagyok. A múlt héten nem adtam reményt egyetlen reménytelennek sem.

Gazdag vagyok. Van hitem, amivel COVID tombolása közepette is belekapaszkodom az Istenbe.

Szegény vagyok. A múlt héten nem adtam hitet az élet nehézségeiben fuldoklónak.

Gazdag vagyok javakban, önzésben, ridegségben, szeretetlenségben... 

Szegény szeretnék lenni, amilyen Jézus is volt!

Mert "boldogok a szegények, mert övék a mennyek országa!"

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet