Jézus ígérete

“Eljövök hamar: tartsd meg, amid van, hogy senki el ne vegye koronádat.”

Mindannyian várunk valamit. Sokszor ez egy rendezvény, sokszor ez egy esemény, vagy családi ünnep. Bármi is legyen, fontos számunkra, annyira, hogy minden idegszálunkkal figyelve fel akarunk készülni rá.

A Biblia előre mutat egy olyan eseményre, ami érdemes arra, hogy várjuk. Jézus Krisztus meghalt értünk, de feltámadt, és a mennybe ment. Mikor elment, ígéretet tett számunkra, hogy vissza fog jönni, és ezt érdemes várnunk. Ez egy olyan esemény, amire érdemes készülnünk.

Nem tudjuk mikor történik ez meg, de egy valami biztos, hamar eljön, és ez hatalmas esemény. Olyan nagy, hogy az egész világegyetem feszülten figyeli, mikor következik be.

Az esküvőmre készültem, és a feleségem, akkor még menyasszonyom egyik nap ránézett a telefonjára, és ennyit mondott: "Már csak száz napunk van az esküvőig." Én akkor azt hittem hogy az rengeteg, ma már tudom hogy kevés idő. Így vagyunk mi is. Lehet hogy úgy tűnik hogy messze van, de Jézus megígérte, hogy hamar eljön. Az a hamar lehet hogy nekünk nagyon távolinak tűnik, de el fog jönni.

Ma, húsvét alkalmával lehetőségünk van visszaemlékezni erre. Lehetőségünk van tudatosítani magunkban, hogy a földi létünknek egyszer vége, hogy egyszer ez az egész meg fog változni, és valami sokkal jobb lesz, és erre érdemes minden idegszálunkkal készülni.

Én már nagyon várom. És te?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

Gyakorlati teológia