Az elején nehezen ment, de később minden megváltozott

„...mert én veled vagyok, és senki sem fog rád támadni és ártani neked, mert nekem sok népem van ebben a városban.

Apostolok Cselekedeteinek könyve 18. fejezet 10. verse



Amikor az ember új helyre költözik, rengeteg kihívással kell megküzdenie. Kezdve azzal, hogy a legalapvetőbb hivatali ügyek elintézésének a pontos helyét sem tudjuk, egészen addig, hogy hol érdemes, tojást venni. Barátok, rokonok, ismerősök nélkül kicsit lassan indul be a gépezet. Nincsenek ismerős arcok az utcán, és úgy tűnik, gyakran átrendezik az épületeket is. Jártam már úgy hogy azt mondtam: „Tegnap ez a ház még nem volt itt... vagy igen?”

Idővel azonban ez egyre jobb és jobb lesz, könnyen megy a tájékozódás, otthonosan mozgunk az üzletekbe, és néha egy-egy ismerős arc integet vissza ránk a buszon. Ez mind csak idő kérdése, de egy ilyen költözésnél megkérdezhetjük: „Mit keresek én itt? A régi jobb volt!” Ezekre a kérdésekre az Istennek van válasza! Mégpedig az, hogy azért vagy abban a városban ahol vagy, hogy valami nagy dolgot tegyél, az én nevemért.

Örülök, hogy ez a reggeli szöveg nekem jutott, mert őszintén el tudom mondani, hogy válik valóságossá ez az Ige az én életemben. Akik még nem találták ki, azok kedvéért leírom, új helyre költöztünk a Napfény Városába, és az első napok meglehetősen döcögősen akartak elindulni, és hasonló kérdésekkel ostromoltam az Urat, mint azt már leírtam. De ahogy elkezdtem zsörtölődni, hamar választ kaptam. Egy barátom a harmadik vagy negyedik nap felhívott, és elmondta, mennyire örül, hogy újra van lehetőségünk együtt dolgozni az Úrért! Azonnal tudtam, hogy ez egy válasz arra, hogy változtassak a hozzáállásomon, és kezdjek végre úgy gondolkozni, ahogy azt az Úr is szeretné tőlem. Ezért megnyugodtam és a kezembe vettem a Bibliámat, és a következő verseket olvastam: „...veled vagyok, és senki sem fog rád támadni és ártani neked, mert nekem sok népem van ebben a városban.


Ne kérdezd, miért vagy itt, vagy ott, mert te sem lennél ott, ha az Úrnak nem lenne terved veled! Úgyhogy kezdjünk el közösen úgy gondolkozni, ahogy azt az Úr várja el tőlünk és ne feledjük, hogy céllal vagyunk ezen a földön! Szép napot!  

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet