Ilyen az én Istenem...

A mi Istenünk a mennyben van, megalkotott mindent, amit akart!

„Mi mindent meg nem cselekszik Isten azoknak az életében, akik maradéktalanul bíznak benne.”
Hudson Taylor

Az én Istenem tudja, hogy szeretem a növényeket, ezért minden tavasszal elhalmoz megannyi virággal, illatozó fával és zöldellő bokorral, hogy érezzem a körülölelő életet.

Az én Istenem tudja, hogy szükségem van egy kis szeretetbombára, amelyet apró (vagy kevésbé apró) szőrös vagy bundás lényekkel közvetít.

Az én Istenem tudja, hogy szükségem van finom, tápláló ételekre, ezért megalkotta a zöldségeket, gyümölcsöket, a legfinomabb aromákat és a zamatos ízeket és adott lehetőséget, hogy alkossak, új ízeket próbáljak ki és a környezetem örömére időről-időre megcsillogtassam konyhai tudásomat.

Az én Istenem tudja, hogy szükségem van emberekre, akik ha kell bátorítanak, ha kell motiválnak, inspirálnak, segítenek, enyhítenek a terheken, ezért megajándékozott pótolhatatlan nagyszülőkkel, akik példát mutattak, csodás szülőkkel és egy támogató és szerető férjjel, akik minden nap erősítenek az utamon.

Az én Istenem tudja, hogy szeretek beszélgetni és segíteni, ezért megajándékozott egy olyan munkahellyel, ahol megélhetem ezeket a dolgokat, ráadásként pedig olyan munkatársakat kaptam, akikkel egymás támaszai lehetünk.
Az én Istenem tudja, hogy szükségem van néha egyedüllétre, ezért biztosít arra lehetőséget, hogy feltöltődjek és újult erővel tudjak tovább haladni.

Az én Istenem tudja, hogy mire van szükségem és azt is tudja, hogy mikor, hol és hogyan adjon meg mindent.
Az én Istenem a te Istened is.
A te Istened bármire képes érted.
A te Istened jobbá akarja tenni az életed.
A te Istened a világmindenség Ura.
A te Istened végtelen és végtelen szeretettel szeret téged.

A kérdés az, hogy engeded-e neki, hogy jobbá és teljesebbé tegye az életedet?

Áldott napot!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Isten terve

A meghallgatott ima