Válasz a segélyhívásra

Akkor segítségre hívtok engem, és elmentek és imádtok engem, és meghallgatlak titeket.

Jó pár évvel ezelőtt az izraeli utazásunk során autót béreltünk, mely speciális indításgátlóval volt felszerelve. Ez egy kis szerkezet volt a műszerfal alatt, melybe egy három számjegyű kódot kellett beütni, majd ezután lehetett a kulcsot elfordítani és ráadni a gyújtást.

Miután a kocsit átvettük, bepakoltunk, majd búcsút vettünk a Jeruzsálemtől. Irány a Holt-tenger majd Eilat. Emlékszem, először a Júdeai sivatagban a tengerszintet jelző parkolónál álltunk meg fényképeszkedni, majd ahogy visszaszálltunk a kocsiba, én rutinszerűen elfordítottam a kulcsot. Persze, nem történt semmi. Ja, először a kód. Bepötyögtem. Semmi. Na, még egyszer. Semmi. És még, és még. Semmi.

Mit lehet ilyenkor tenni? Kora reggel lévén sem a parkolóban és sem a környéken nem volt senki. Így, felhívtuk a társaságot, elmondtuk mi történt és kértük, hogy segítsenek.

S mi volt a válasz? Nem, nem küldtek szerelőt, sem autómentőt. Ehelyett lépésről-lépésre elmagyarázták, hogy kell resetelni a kis műszert, várni kicsit, majd megadni egy új számot és láss csodát az autó rendben beindult.

Amikor az életben hasonló elakadásaink vannak, és az imádság készülékén keresztül felhívjuk a mennyei segélyvonalat, sokszor mi is ilyen megoldást kapunk.
Azaz, bármennyire is várnánk, de Isten sem küldd el egy angyalt az égből, aki majd helyettünk megoldja a problémáinkat, aki majd helyettünk elmegy vizsgázni, dolgozni, foglalkozni a gyermekeinkkel, vagy az evangéliumot hirdetni, stb. Viszont, lépésről lépésre vezet, és ha követjük az utasításait, akkor biztos célba érünk.

Uram, köszönöm, hogy a Biblián keresztül minden nap tanácsolsz. Kérlek, hogy „Taníts meg engem a te akaratodat teljesítenem, mert te vagy Istenem! A te jó lelked vezéreljen engem az egyenes földön.” (143.Zsoltár 10. vers)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Isten terve

A meghallgatott ima