Hallgasson meg az Úr!


„Hallgasson meg téged az Úr a szükség idején; oltalmazzon meg téged a Jákób Istenének neve. Küldjön néked segítséget a szent helyről; és a Sionból támogasson téged… Cselekedjék veled szíved szerint, és teljesítse minden szándékodat. Hogy örvendhessünk a te szabadulásodban, és a mi Istenünk nevében zászlót lobogtassunk, teljesítse az Úr minden kérésedet!”


Zsoltárok könyve 20. fejezet


Ez az egyik legkedvesebb Zsoltárom! Kérlek, fordítsd le magadnak, írd le egy papírra és tanuld meg kívülről! Én is ezt tettem. Sokszor segített már eddig.
Az én fordításomban így hangzik:

„Hallgasson meg engem az Úr a szükség idején; oltalmazzon meg Istenem neve. Küldjön segítséget a szent helyről; és a Mennyből támogasson engem… Cselekedjék velem szíve szerint, és teljesítse minden szándékát. Hogy örülhessek a szabadulásban! Teljesítse az Úr az én kérésemet!”

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet