Majd ÉN


Aki bízik magában, bolond az; aki pedig jár bölcsen, megszabadul.(

Példabeszédek könyve 28. fejezet 26. vers)

Hagyjál! Majd én megcsinálom! Mi az, hogy nézni is rossz? Mi az, hogy nem értek hozzá? Majd meglátod, jobb lesz, mint új korában!

Hát, igen. Így, indul az a töménytelen mennyiségű, hatalmas pofára eséssel végződő videó a youtube-on, ahol önjelölt szakik, néhány gyorskötőzővel meg szikszalaggal nekiállnak autót, víz- és gázcsövet, áramot és mindent is megmókolni. Nevetséges, vagy inkább szánalmas.

De ami szomorúbb, hogy én is ilyen okoskodó bolond vagyok. Inkább tűrök és szenvedek, de nem szeretek és nem tudok segítséget kérni.

Mert azzal gyengének és tehetetlennek mutatkoznék. Mert azzal kiszolgáltatnám magam és sebezhetővé válnék. És ÉN nem akarok senkitől se függeni.  ÉN nem akarok elköteleződni és tartozni.

ÉN, ÉN, ÉN.

ÉN – Ezért szenvedek.

ÉN – Ezért nem megyek az Orvoshoz.

ÉN – Ezért nem tudom kimondani: „Isten, légy irgalmas nékem bűnösnek!” (Luk.18:13)

Kicsoda szabadít meg engem az ÉN-nek bűvöletéből?

 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet