Ha kevés vagyok


"Mert nem a félelemnek lelkét adta nekünk az Isten, hanem az erő, a szeretet és a józanság lelkét. Ne szégyelld hát a mi Urunkról szóló bizonyságtételt, se engem, az ő foglyát, hanem szenvedj velem együtt az evangéliumért, Isten ereje által."

2Tim 1,7-8.

Amikor félek, kevés vagyok, mert megbénít a félelem. Nincs erőm gondolkodni, a mondatok, a szavak eltűnnek a reszketésben. Hiába keresem, nem tudom kimondani őket. A szorongás gyengévé tesz. Kérlek Uram, add nekem az erőnek lelkét!
Amikor nem tudok szeretni kevés vagyok. A szeretet, ami bennem van néha elég a családomnak, esetleg a barátaimnak. De nekik sem jut elég. Miért nem vagyok kiapadhatatlan kút, amely megöntöz minden rászorulót? Hol vannak tetteim, hol van megindító, Istenhez vezető ölelésem? Kérlek Uram, add nekem a szeretet lelkét!
Amikor megrészegítenek vágyaim, amikor világom vakító sugarai eltakarják szemem elől a valóságot, kevés vagyok. Mert hiányzik belőlem a tisztánlátás, a józanság, hogy helyesen tudjak cselekedni. Nélküle elveszett, tévelygő vagyok. Kérlek Uram add nekem a józanság lelkét!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet