Imádkozz értem, hogy meggyógyuljak!

 Nagyon sok beteg ember él körülöttünk. Te is, én is hordozunk betegségeket, igaz? Vagy a vérnyomás, vagy a cukor, a stressz vagy a koleszterin… Nincs egyetlen teljesen egészséges ember sem.  Ma reggel ezt olvastam:

„…Imádkozzatok egymásért, hogy meggyógyuljatok. Az igaz ember könyörgésének nagy ereje van!”
Jakab 5:16.
Mire jó a fenti Ige – imádkozzatok egymásért?
-          Amíg Érted imádkozom, a Te gondjaidat helyezem előtérbe, az enyéim eltörpülnek.
-          Ha Rád figyelek, elterelem gondolataimat önmagamról.
-          Ha komolyan, elmélyülten imádkozom érted, Isten engem is éppúgy gyógyítani fog, mint Téged.
-          Hasznos. Mert engem is megerősít, felbátorít, tapasztalatok szerzéséhez segít, szeretetet plántál szívembe irántad.
-          Erő van benne.

-          Az ima nemcsak fizikailag, hanem lelkileg is gyógyít. Felemel. Bátorít a harc folytatásához.
Kérlek, hogy az elkövetkező 24 órában imádkozz a fenti módon három konkrét személyért! Úgy imádkozz értük, mint még soha. Adj hálát értük Istennek, hogy léteznek, hogy megalkotta őket. Aztán mondd el, miért érzed különösen fontosnak, hogy az elkövetkező napon terjessze ki rájuk áldó kezét. Légy konkrét, ne általánosságban imádkozz értük. Mondd el fájdalmaikat, akár lelki, akár fizikai is az. Napközben többször is küldj egy-egy fohászt értük az Egek Urához. Hívd fel őket telefonon vagy írj egy email-t. Küldj számukra bátorító Igéket. Kérdezd meg, mi az örömük vagy a gondjuk. Végül ülj le és gondold végig, mi történt VELED az elmúlt 24 órában, miután ezt a napot a három barátodért való imádságban töltötted el.

Én már tudom a választ, ami így hangzik: A mással jót-tevő ember bővölködik. És aki mást felüdít, az maga is felüdül. Példabeszédek 11:25.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet