Szeme fénye vagyok

" Mert így szól a Seregeknek Ura: dicsőség után küldött engem a pogányokhoz, akik fosztogatnak titeket, mert aki titeket bánt, az ő szeme fényét bántja"
Zakariás próféta könyve 2:8

Azt hiszem te is meg én is kaptunk már pofonokat az élettől, a másiktól és ejtettek már úgy pofára, hogy nem tudunk kimászni belőle. Az igazságtalanság, rágalmazás és rossz gondolatok megfertőzik világunkat, és minket is, akik benne élünk. És bizony, valamikor úgy gondoljunk kegyes vallásos életünkben, hogy ez az Isten akarata, ezért meg azért engedi meg, nem állítja le, mert a próbák erősebbé tesznek...

Ma reggel inkább abban hiszek, hogy Isten nem nézi jó szemmel, ha én másokat bántok. Vagy azt, ha engem bántanak. Sőt az ördögtől származik minden rossz és egyszer keményen megfizet érte! Persze nem én, hanem az Isten fogja tenni helyre ezt a dolgot.

Isten nem tud másként tenni, mint szeretni. Istentől nem jöhet a rossz, amit ma reggel, vagy a mai napon meg-és át fogsz élni! Isten különleges üzenetet küld neked mindennap reggelén, amikor a fürdőszobai tükörbe nézel: és pedig szeret, ahogy vagy és jobbá akar tenni aznap.

Aki engem bán, az Ő szeme fényét bántja... Azta! Mekkora teher esik le rólunk! Ha engem bántanak ő is velem együtt sír, és mindent megért, mindent velem él át! És fantasztikus tudni, hogy Isten nem engedhetné meg a rosszat, ha mindenhatósága nem lenne képes azt felülmúlni!

Amikor ezeket a szavakat írom,komolyan is gondolom őket, mert megéltem egyszer, hogy olyan valakit veszítettem el, akit vártam, de még csak nem is ismerhettem. 7 éves voltam, amikor egyik decemberi napon eltemettük az alig négy percet élt öcsémet, és nagyon szomorú voltam, nem is igazán értettem, hogy mi történt. Aztán eltelt néhány év és ajándékba kaptam két másik testvért, mert Istennek ez volt terve.

Bántás ma? Rossz szavak ma? Isten tökéletesen megérti és segít túlélni. Ahogyan nekem segített ott és akkor, úgy ezekben a helyzetekben is! Csak fogd a kezét! Mert Isten szemének fénye vagy és ez nem sablon szöveg, hanem megélt csoda! Hát éld ma át ezt a csodát!


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet