Hála

Hálát adok értetek az én Istenemnek mindenkor azért a kegyelemért, amely nektek Krisztus Jézusban adatott. Mert őbenne meggazdagodtatok mindenben: minden beszédben és minden ismeretben, amint a Krisztusról való bizonyságtétel megerősödött bennetek. Ezért nincs hiányotok semmiféle kegyelmi ajándékban, miközben a mi Urunk Jézus Krisztus megjelenését várjátok, aki meg is erősít titeket mindvégig, hogy feddhetetlenek legyetek a mi Urunk Jézus Krisztus napján. Hűséges az Isten, aki elhívott titeket az ő Fiával, Jézus Krisztussal, a mi
Urunkkal való
közösségre.

Korinthusiakhoz írt első levél 1. fejezet, 4-9. vers

 

Hálát adok, Uram. mindenért, amit ajándékba adsz nekem. Mindenért, amit én magam képtelen vagyok megszerezni vagy elérni.

Ezért először is a kegyelemért adok hálát, hogy függetlenül attól, ki vagyok, te törődsz velem, és szeretettel, jósággal fordulsz felém.

Hálát adok a gazdagságért, amivel megáldasz. És most nem az anyagi javakra gondolok, hanem minden másra, amire szükségem van az életben. Köszönöm az élményeket, az emberi kapcsolatokat, a pihenést, a tudást, és a szavakat, amiket tőled kapok.

Hála azért, mert bizonyságot teszel magadról, és nem rejted magad el előlem.

Köszönöm a kegyelmi ajándékokat, amelyek meghatározzák a jellememet, egyéniségemet, és amelyekkel én is megajándékozhatok másokat.

Köszönet azért, hogy megerősítesz ott, ahol vagyok, ott ahol lennem kell, és erőt adsz ott is, ahol az enyém már rég kifogyott.

Hálás vagyok a feddhetetlenségért; azért, hogy nem kell titkolnom semmilyen hibámat, gyengeségemet, tévedésemet, mert te így is elfogadsz engem, és meghaltál a bűneimért.

Köszönöm, hogy te hűséges vagy még akkor is, ha én nem vagyok az, és minden áron betartod az ígéreteidet.

És hálát adok a közösségedért. Azért, hogy mindig itt vagy mellettem, még akkor is, ha mindenki más elhagyott.

Ezért most nem is kérek semmit, egyszerűen csak hálás vagyok mindenért, amit adsz, mindenért, aki te vagy, és mindenért, aki én lehetek veled.

Ámen

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Isten terve

A meghallgatott ima