A bűnbocsánat módja



„Azért legyen nektek tudtotokra atyámfiai férfiak, hogy általa (Jézus Krisztus által) a bűnök bocsánatát hirdetjük nektek. … Őáltala mindenki megigazul, aki hisz!”
Apostolok cselekedetei 13:38-39.

Hallottad már ezt a mondatot: Én nem tudok magamnak megbocsátani!? Talán már Te is mondtad? Életünk során bizony követünk el bűnöket, amiket úgy szeretnénk meg-nem-történtté tenni. De nem lehet. Még évek múlva is elpirulsz, vagy szégyenkezve lehajtod a fejed, ha találkozol vele, vagy ha eszedbe jut.
A másik oldal meg az, amikor éppen TE nem tudsz megbocsátani.
Tudod, van itt egy törvényszerűség. Ha elhiszed azt, hogy Isten képes minden bűnödet megbocsátani – ha kéred, akkor Te is elkezdesz más szemmel nézni mások ellened elkövetett „bűneire”.
Indulj el ezekkel a gondolatokkal: „Jézus minden bűnömet megbocsátotta, hisz kértem Őt erre. Tiszta lapot ajándékozott nekem ma reggel. Boldog vagyok. Felszabadultam! Lement a gond a szívemről! Hiszem, hogy másokra is rá tudom vetíteni azt a szeretetet, amit én Istentől kaptam.”
Tehát, ezekkel a gondolatokkal indulj el, de ne felejtsd el az egész nap folyamán sem! Hisz Jézus kimondhatatlanul szeret téged, s rajtad keresztül szeretné másokra is kiárasztani szeretetét! Légy ebben eszköz!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet