Teljes biztonságban

„Már most, mielőtt ez megtörténik, megmondom nektek, hogy amikor meglesz, higgyétek, hogy én vagyok.”
János evangéliuma 13,19

Szeretek Jézussal járni egy úton, bármi történjen is. Mindig megnyugtat a jelenléte. Nincsenek irreális elvárásai, nem követel sokat. Meghagyja a békességemet és a nyugalmamat. A kihívások, az akadályok előtt előre figyelmeztet. Amikor hallgatok rá, bármi történjen is, mindig könnyebb továbbmenni. Jó, hogy ismer, még a korlátaimat is. Minden szava biztonságot sugároz felém. Nem csalódtam benne, mert amit megmondott, az úgy lett. Ezért tudom, hogy ki Ő. Számíthatok Rá. Elmondja, mi lesz velem, benne vagyok a győztes csapatban! Elég, ha mellette maradok, mert Ő kész végigvezetni az úton. Persze, félek a legkomiszabb ellenségemtől, de Ő még magamtól is képes megvédeni. Szorosan fogom a kezét, nem akarom elengedni. Tudom, Ő sohasem engedné el az enyémet. Az a legjobb, hogy teljes biztonságban vagyok vele, mert Ő már most velem van. Én is Vele akarok lenni! De jó, hogy újra szombat van, találkozunk…

RL

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet