Valaki véd!




„Mert te vagy, Uram, reménységem, te vagy, Uram, bizodalmam ifjúkorom óta. Te voltál támaszom születésem óta, te hoztál ki anyám méhéből, téged dicsérlek szüntelen.”

71.Zsoltár 5-6.vers

Édesanyám egy jó néhány verset elmondott már életében. Én valahogy mindig az ének szavait választottam és szívesebben énekeltem, mint szavaltam. Egy vers azonban már kisgyermekkorom óta a szívemben van, talán azért, mert nagymamám közelében tanultam meg és egy láthatatlan fonal összeköt vele. Így szól:

Tóth Endre: Valaki véd!

Valaki véd mindig engem,

mióta csak megszülettem.

Köröttem jár láthatatlan,

újra más és más alakban.

Vigyázott rám ezer bajban,

pedig néha majd meghaltam.

Ha üldöztek, jól elrejtett,

s jelezte a csapdát, vermet.

Mikor álltam bírák előtt,

Ő adott szavamnak erőt.

Ha nehéz volt munkám, dolgom,

Ő segített ezer módon,

s nem engedte semmiképpen,

hogy gyalázat, szégyen érjen.

Valaki véd, szeret engem,

pedig talán nem érdemlem.

 

Nem tudom, hogy milyen helyzetben vagy és milyen gondok nyomják a lelked. Nem tudom, hogy mennyire erős a hited vagy milyen kapcsolatban állsz az Úrral. Egy valamit viszont tudok: Ő véd! Amikor még csak gondolat voltál, Ő már érezte szíved dobbanását. Születésed pillanatában boldogan tekintett le rád. Ha életedben nehézségek adódnak, Ő a támasz és a vígasz, akihez bátran fordulhatsz.

Soha ne feledd el, hogy valaki véd és szeret téged!

Áldott napot!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet