Szeretlek !!!






No jertek, törvénykezzünk, azt mondja az Úr! ha bűneitek skárlátpirosak, hófehérek lesznek, és ha vérszínűek, mint a karmazsin, olyanok lesznek, mint a gyapjú. Ésaiás 1,18









Ma reggel, ha borús is az idő, akkor is fény ragyogott fel a lelkemben, amikor ezt az igét elolvastam. Ilyen a mi Istenünk! Én megbántottam őt tegnap is azzal, hogy kiabáltam a gyermekemmel és Ő azt üzeni nekem, hogy Laci, a bűnöd skarlátpiros de hófehér lesz.

Hogyan lehet ez? Miért? Nem tudom. Csak azt tudom, érzem, hogy Ő nagyon szeret.

Nem érdekel ennek az igének a teológiai jelentése, nem érdekel, hogy mi is az a karmazsin, engem most csak az érdekel, hogy amikor elolvastam boldog lettem. Átölel az Isten, valóságban érzem szeretetét.

„Érezzétek és lássátok meg, hogy jó az Úr! Boldog az az ember, a ki ő benne bízik.” Zsoltárok 34,9

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet