A választott nép feladata


„Ti pedig választott nemzetség, királyi papság, szent nemzet, megtartásra való nép vagytok, hogy hirdessétek Annak hatalmas dolgait, aki a sötétségből az ő csodálatos világosságára hívott el titeket”


Péter 1. levele 2:9.


Szeretném lefordítani számodra a ma reggeli Igét:

„Jó reggelt Gyermekem! Úgy örülök, hogy Atyád lehetek, hogy ma reggel engem választottál. Köszönöm, hogy elfogadtad megbízásomat, hogy ma is megpróbálsz bizonyságot tenni rólam! Ne felejtsd el, hogy egy kiválasztott család tagja vagy – és ez egy nagy kiváltság. Ugye tudod, hogy szeretném, ha örökre – egy egész örök életen át – mellettem lennél! Ugye, nem felejtetted el, micsoda gyönyörű otthont készítettem neked és barátaidnak? Kérlek, nagyon kérlek, beszélj ma nekik erről a csodás otthonról! Szeretném, ha ők is veled együtt majd itt lehetnének mellettem. Kérlek, mondd el nekik, hogy Téged hogyan hoztalak ki a sötétségből, és hogyan mutattam fényt számodra! Mondd el nekik megtérésed – Velem való kapcsolatod – történetét! Nem akarom, hogy barátaid, családtagjaid, gyermekeid, szüleid elvesszenek! Kérlek, beszélj nekik rólam! Mondd el, mennyire szeretem őket! Nemsokára minden szem meglátja, amint Fiam, Jézus Krisztus megjelenik az ég felhőin, hogy összegyűjtse azokat, akik Őt választották Uruknak! Szeretnélek Téged és Szeretteidet ebben a csapatban köszönteni! Szerető Atyád: Isten”

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet