Gondoskodó szeretet

"Mindenre van erőm a Krisztusban, a ki engem megerősít."
Filippi 4,13 (10-14)

Olyan jó érzés, amikor gondoskodnak az emberről. Szüleink gondoskodó szeretetén keresztül tapasztaltuk meg ezt először. Értelmünk még fel sem fogta, akaratunk még csak eszmélt, amikor ki nem mondott szükségleteink is valóra váltak. Ó, azok az okos és kedves szülinapi ajándékok milyen sok örömet szereztek nekünk! Édesapám keze, ahogy tartja billegő biciklimet, miközben nagy buzgóságomban még nem tudok egyensúlyozni és tekerni is. A kedvenc diótortám, amit édesanyám minden előzetes kérés nélkül sütött... Szerettek engem, gondoskodtak rólam, a legjobbat akarták nekem.

Isten a mi mennyei Atyánk, aki mindig és minden jót akar nekünk. Jézus akarata is ugyanez volt. „Én azért jöttem, hogy életük legyen és bővölködjenek.” (Jn 10:10) Bármennyi próba várjon is még ránk az életben, Ők gondoskodtak róla, hogy minden rendben legyen. Mennyei Atyánk nem hagy el minket soha, Jézus Krisztus gondoskodott arról, hogy örök életünk lehessen, lelki táplálékunk, a Szentírás mindig elég nekünk. Nem kell félnünk, hogy még nem tudunk mindent egy időben jól csinálni! Ő erőt ad, mindenre...
Restás László

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet