Valaki vigyáz rád




„Mert az ő angyalainak parancsolt felőled, hogy őrizzenek téged minden útadban.” Zsoltárok 91,11




Érezted már, hogy valaki vigyáz rád?

Nagyon elcsüggedtél, összecsaptak a hullámok a fejed felett, minden reménytelennek látszott – és jött a segítség, egy szó, egy mosoly, vagy csak egy pillantás – és minden jobb lett.
Egy angyal volt melletted! Őt nem láttad, de érezted jelenlétét. Vigyáz rád minden percben nem engedi, hogy bajod essen.

Valaki vigyáz rád...

Nekem miden fekete-fehér, néma
csak a mozgást hallom,
a szelet, a madarakat, a járműveket,
léptek zaja, rémisztő suttogás
egy hideg szellő.
De én csak meredek a semmibe
forog a világ és elsötétedik minden,
összeesek, szemem nyitva
és a semmibe mered.
Körülöttem idegenek, és keltegetnek
nem reagálok semmire,
se kép, se hang
számomra minden megszűnt.
Megpillantok egy angyalt,
felém közeledik, leszállt mellém
egy darabig nézett utána a kezét nyújtja
én neki adom a kezemet
szemem előtt lepereg a kisfilmem
hirtelen felkelek.
Körülöttem emberek riadt arccal
csak néznek, egy fiú lép hozzám
nevem szólít és ezt mondja:
- Egy angyalt küldtem megtalált
és vigyázott rád amíg ideértem,
most már én is itt vagyok
és ketten vigyázunk mi rád!
Mano Amina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet