Bátran fordulhatunk Jézushoz!

"Akit nekem ad az Atya, az mind énhozzám jön, és aki énhozzám jön, azt én nem küldöm el."
János 6:36

Voltunk-e már olyan helyzetben, hogy ajándékot akartunk adni valakinek és elutasított? Vagy esetleg segítségért kiáltottunk, de nem volt válasz? Én jártam már így, és nem jó érzés. Az életben sokszor szembesülhetünk elutasítással. Nem mindig azt kapjuk, amit várunk.

Van azonban Valaki, aki sosem küld el, aki sosem utasít el. Jézus kitárt karokkal várja, hogy hozzá menjünk.

Ha megértésre vágyunk, ha segítségre van szükségünk, ha csak ki szeretnénk beszélni magunkat, menjünk Jézushoz. Az ő mobilja sosincs kikapcsolva, sosem nyomja ki a számunk, mondván, hogy most nem ér rá, és őszinte beszélgetőtársra találhatunk benne.

És ez csak a kezdet. Ő ennél sokkal többet ad: örök életet.

Ma reggel így szól hozzád: Ha éhes vagy, ha megszomjaztál, ha üresnek érzed az életed, jöjj hozzám! „Én vagyok az élet kenyere: aki énhozzám jön, nem éhezik meg, és aki énbennem hisz, nem szomjazik meg soha.” (János 6:35)


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet