Te megteheted!

"Akkor így szól a király a jobb keze felől állókhoz: Jöjjetek, Atyám áldottai, örököljétek a világ kezdete óta számotokra elkészített országot. Mert éheztem, és ennem adtatok, szomjaztam, és innom adtatok, jövevény voltam, és befogadtatok, mezítelen voltam, és felruháztatok, beteg voltam, és meglátogattatok, börtönben voltam, és eljöttetek hozzám."
Máté evangéliuma 25:34-36

Éhesek vagyunk. Napról napra, hónapról és évről évre egyre éhesebb az Ember. Éhes a szeretetre, a megbecsülésre, az igaz barátságra, a valódi örömre, a felszabadult nevetésre, a gyermekek ártatlan mosolyára. Éhes az Ember, ki adhat neki enni?

Nézz kérlek ma reggel a tükörbe, és tedd föl ezt a kérdést a fürdőszobád csendjében: Éhes az Ember, ki ad neki enni? Nézz mélyen abba az arcba, akit lehet, hogy álmosan csak félve ismersz fel, és mondd ki: Te!

Te tehetsz azért ma és holnap és minden nap valamit, hogy szűnjön ez az éhség a világban. Te áraszthatod Isten szeretetét az Emberre, te élhetsz emberséges életet! Te tehetsz egy lépést a szomszédod felé kenyérrel a kezedben, mert számára talán már most hónap vége van. Te lepheted meg munkatársadat egy mosollyal hétfőn reggel, hiszen épp elég dolgon ment már eddig is keresztül. Te adhatod tovább Isten ajándékát a körülötted élőknek akár a legegyszerűbb, legkézenfekvőbb dolgon keresztül. Te vagy az az Ember!

Nem mondom, hogy könnyű dologra mondtál igent, de az eredmény örök lesz; majd meglátod Isten országában!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

Gyakorlati teológia