Krisztusban élsz?



„Azért ha valaki Krisztusban van, új teremtés az; a régiek elmúltak, ímé, újjá lett minden.”
2 Korintus 5,17


Szombaton, december 4-én 10 órától, öten fognak alámeritkezéssel megkeresztelkedni, Budapesten a Práter utca 12 szám alatti Adventista Imaházban, az Atya, a Fiú és a Szentlélek Isten nevében.
Már készítjük számukra a fehér ruhát, ami a tisztaságot jelképezi, és azt, hogy Jézus eltörölte minden bűnüket.

Emlékszem 20 éves koromban, amikor én meritkeztem alá valóságban éreztem azt, hogy teljesen tiszta vagyok. Soha nem felejtem el azt a tavaszi napot. Amikor vége volt a keresztségi istentiszteletnek és mentem haza, mintha fél méterrel a föld felett jártam volna.

Életem egyik legfontosabb döntése volt az, hogy felnőtt korban alámeritkezéssel megkeresztelkedem. Más lett a viszonyom Jézus Krisztushoz. Ő énbennem és én Ő benne vagyok. Addig is volt kapcsolatunk, éreztem a jelenlétét, azt hogy keres és mellettem van a nehéz időkben is, de egészen más Vele élni, Vele járni. Most már az Ő Szentlelke által belülről vezet.

Szeretnél egy teljesen új életet élni, egy olyan életet, amiben nem kell egyedül küzdeni, ahol van segítség, ahol erőt kaphatsz? Ez valóságosan a tied lehet, Jézus Téged is keres!

Szombaton keresztelkedni fog egy 15 éves lány is. Megkérdeztem tőle, hogy miért döntöttél úgy, hogy ilyen fiatalon átadod az életed Jézus Krisztusnak? „Haza akarok menni!” – válaszolta.

Jézus elkészítette a Te helyedet is, vár téged, neveden szólít, jöjj hozzá ma reggel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet