Élethosszig tartó gondoskodás

„Nézzétek a liliomokat, miként növekednek: nem fáradoznak, nem is fonnak, de mondom nektek, hogy Salamon teljes dicsőségében sem öltözött úgy, mint ezek közül bármelyik. Ha pedig a mező füvét, amely ma van, és holnap a kemencébe vetik, az Isten így öltözteti, mennyivel inkább titeket, kicsinyhitűek!

Május a legszebb hónap! Nemcsak azért, mert májusban házasodtunk Kingával, hanem azért is, mert ez a legszínesebb hónap. A tavasz nemcsak megmutatja magát, hanem új ruhába öltözik a természet, virulnak a szirmok és ékesen táncolnak a falevelek.

Szombaton egy olyan kertben jártam, ahol színek nagyon játékosak voltak, mivel egy bizonyos szín minden árnyalata megmutatta magát. Rengeteg sok szép virág, élettel telt zöld levelek, rikító színű zöld pázsit. Minden tökéletes. Lelassult az idő és azt éreztem itt akarok maradni.

Azonban, amikor a hátam mögött hagytam ezt a csodás kertet és ballagtam utamon tovább, egyre több gondolat környékezett meg a jövő kapcsán. Kérdések, bizonytalanságok, aggodalom. ...hányszor eltereli a sok bizonytalanság valaki elméjét arról, hogy Isten egy gondoskodó lény.

Érdemes legalább néha sorra venni, amikért hálásak lehetünk. Isten gondoskodása kiterjed a napi dolgainkra vagy éppen nehéz lelki terheinkre.

A gondoskodás nincs feltételhez kötve, a hit viszont a bizalomhoz kötődik. Fontos lenne tudni azt, hogy akármilyen nehéz egy szituáció Isten akkor sem hagy elmagányosodni. Te elég bátor vagy ahhoz, hogy rábízd az életed Krisztusra?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet