Félelem nélkül

"Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem."
Zsoltárok könyve 23:4. 

Az M0-ás autópályán sodródok a szembe jövő sáv felé. Régen. Elválasztó korlát még nincs. Hol balra, hol jobbra vágódik az autó, elvesztettem felette az uralmat. A forgalom szemből hol sűrű, hol ritka. A harmadik sasszé után két keréken haladok el egy kisbusz mellett, majd megtalálva a kormányon az egyensúlyt, lehúzódok - a szembe jövő sáv árokszélére...

Reggel kapkodunk a gyermekekkel, már ideje lenne elindulni iskolába-óvodába. De minden húzódik. Aztán sietve elindulunk a kisváros utcáin. Nincs is nagy forgalom: itt egy ember, ott egy ember. Körülöttünk megannyi ember: ki kocsival ki biciklivel, ki gyalog igyekszik a reggeli úti célja felé. Végül megérkezünk.

Egy barátomnak segítek, fordítani fogunk egy videót. Ártatlan ifjúsági kalandfilm, az interneten megtalálható, csak kattintani kell. A videó környékén reklámok: sejtető mosolyok, kilátszó vállak, alsónemű. Csak kattintani kell...

Ma milyen veszélyekkel nézel szembe? Nagyon valósakkal, amiknek a végén letörlöd adrenalin áztatta homlokod és azt mondod, hogy hú, ezt megúsztam. Vagy talán úgy mész végig a megszokott rutinon, hogy még csak rá sem gondolsz, hogy mennyi baj történhetne? Vagy talán nem is sejted, milyen láthatatlan erők ólálkodnak rád, hogy kihasználva rossz döntésed magával ragadjon, és tönkre tegye a házasságod, vagy talán az életed is?

Ne félj!

"Az Úr az én pásztorom, nem szűkölködöm. Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.  Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.  Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem." (Zsoltárok 23:2-4)

Ne félj! Csak maradj hozzá hűséges, és megőriz: nem egyszerűen a mai napra, vagy erre az életre!

"Mert nekem az élet Krisztus, és a meghalás nyereség!" (Filippi 1:21)

Örök életre őriz meg!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet