Istennek gondja van rád!

"Alázzátok meg tehát magatokat Isten hatalmas keze alatt, hogy felmagasztaljon titeket annak idején. Minden gondotokat őreá vessétek, mert neki gondja van rátok."

Péter első levele 5:6-7

Egyedül laktam, vizsgára készültem, nem volt felesleges percem sem. Ettem valamit, de olyan jó lett volna valami sütemény. Nem imádkoztam érte, mert vehettem volna, de inkább tanultam tovább. Csengettek. Beengedtem. "Csak erre jártam, és hoztam neked pár szelet süteményt." Pedig ő nem tudta, hogy én éppen süteményt szerettem volna...

Találsz egy bankjegyet egy mélyre eltett kabát zsebében.
Árleszállításon meg tudod venni a sokszorosát annak, amire számítottál.
Kitartott az a cipő, amit már régen ki kellett volna cserélni.
Megvarrta valaki és nem kellett újat venni.
Valaki neked ajándékozott egy majdnem új ruhát - pont a te méreted mind.
Többen érkeztek vendégségbe hozzád, mégis elég lett az ebéd mindenkinek.
Úgy találtál munkát, hogy nem is kerested - az állás talált meg téged.
Jóval többet kaptál annál, mint amire számítottál.
A mindennapi kenyér elég pont lett.
A lisztesfazékban és az olajoskorsóban éppen annyi volt, amennyi elégséges a maihoz.
Éppen elfogyott, amikor csöngettek és jött az utánpótlás. 

Istennek gondja van Rád!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet