Hallgass meg, Uram!



„Hallgass meg engem Uram, mert jó a Te kegyelmed! Irgalmad bősége szerint tekints reám. Ne rejtsd el arcodat szolgád elől, mert bajban vagyok. Siess, hallgass meg engem! Légy közel lelkemhez, és válts meg engem, szabadíts meg ellenségeimtől!”
Zsoltár 69:17-19.
Ma reggel, amikor ezt a zsoltár szakaszt elolvastam, egy ének dallama ugrott be, amit megosztok most veled. Ha ismered, dúdolgasd, biztos, hogy sok erőt merítesz soraiból.

Minden gondomat rád vetem.
Minden terhemet lábad elé teszem.
És bármikor, ha nem tudom, hogy mit tegyek
Gondomat ó Uram rád vetem.
Áldd meg életem jó Uram!
Hűség kísérje végig az utam.
És bármikor, ha nem tudom, hogy mit tegyek,
Tanácsolj ó Uram engemet!
Az út, melyre lépsz, oly nehéz.
Ne félj, Urad veled van bármerre mész.
Az életed elrejtheted szent kezében.
Ő legyen, ki betölti életed!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet