Tanuskodj!



„De most állj fel! Azért jelentem meg neked, mert kiválasztottalak, hogy a szolgám legyél. Azt akarom, hogy tanúskodj az emberek előtt arról, amit ma láttál, és amit majd ezután mutatok neked!”
Apostolok cselekedetei 26: 16. (Egyszerű ford.)

Képzeld el, hogy ezt az Igét neked mondja az Úr.
Valahogy így képzelem el:
„Gyermekem, állj végre talpra! Szeretném, ha rólam tennél ma bizonyságot. Olyan sok dolgot tettem eddigi életedben, kérlek, mondd el barátaidnak! Mondd el, hányszor emeltelek fel, vigasztaltalak meg. Beszélj nekik arról, hogy hogyan segítettem neked beosztani kevéske pénzedet. Mondd el, milyen érzés volt, amikor meggyógyítottalak, betegségedből talpra állítottalak. Oszd meg velük tapasztalataidat. Mondd el nekik, mi-mindenért vagy hálás! Tudod gyermekem, hogy saját, személyes tapasztalataidat nem tudják visszautasítani. Mert az megtörtént. Arra élő bizonyság vagy. De ha elmondod munkatársaidnak, barátaidnak, szomszédaidnak, betegtársaidnak, hogy VELED mit tettem, azt jobban elhiszik, mert te hiteles vagy. És hát tudod, még terveim között szerepel, hogy sok dolgot szeretnék tenni veled. Igazán jó dolgokat, ne aggódj. Tégy rólam bizonyságot! Tanúskodj rólam! Én is ezt teszem. Minden nap beszélgetek rólad az én mennyei Atyámmal. Elmondom Neki és az angyaloknak győzelmeidet, elmondom azt is, amikor elesel, de kéred segítségemet. Ilyenkor az egész menny örül. Neked drukkolnak. Fontos számukra a Te győzelmed. Ne felejtsd el, sokkal többen állnak oldaladon, mint azt elképzelni tudnád. Szeretlek, mert nagyon drága gyermekem vagy!”

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet