Kérj! Keress! Zörgess!



Rövid és eseménytelen életem alatt (Dr.SzJ) már nagyon sok furcsasággal találkoztam.
Néhány közülük:
-          Hidd el, már mindent megpróbáltam. Orvostól orvosig mentem, sőt több természetgyógyászt is felkerestem, már hipnózison is gondolkodtam. Semmi nem segít!
-          És az ima? – kérdeztem. Szoktál imádkozni ezért?
-          Az ima? Ja, igen! Szoktam imádkozni is. (Ez a személy egy keresztény közösség ’hívő’ tagja)
Más eset, szintén egy magát kereszténynek valló személytől.
-          Gyere, imádkozzunk, mert tudom, Isten meg tudja oldani, fog küldeni segítséget – mondtam.
-          Ima?! Hát azt most hagyjuk! Szoktam én imádkozni, hidd el! – válaszolta. (Egészen kíváncsivá tett. Vajon hogyan ’szokott’ imádkozni?)
Lukács evangéliuma 11:9-ben egy fokozódó és folyamatos imamódról olvashatsz.
-          Kérj! A legkisebb dologtól a legnagyobbig bármit kérhetsz, és ami a javadra van, meg is kapod.
-          Keress! Aktivizáld magad! Egyrészt keresd meg Isten akaratát, másrészt keresd meg, mi lehet életedben az akadálya az imameghallgatásnak.
-          Zörgess! A kopogásnál sokkal sürgetőbb, erőteljesebb! Nagy szükséged van rá! Ostromold az eget!
Jobban, mint az orvosodat vagy a természetgyógyászodat.
Lagymatagon nem lehet zörgetni. Ha azt mondod: „szoktam” imádkozni, ez olyasmit is jelenthet, hogy szoktam vizet inni. De ha már három napja gyalogolsz a forró homokon – víz nélkül – és végre egy forráshoz jutsz, akkor valószínű, nem ez a legjobb kifejezés, hogy mivel szoktam inni, így most iszom.
Kérj!
Keress!
Zörgess!
Az életed, az ÖRÖK ÉLETED függ ettől!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet