Fiak - lányok



„Fiaink olyanok legyenek, mint a palánták, nagyra nőjenek ifjú korukban, leányaink pedig olyanok legyenek, mint a paloták faragott oszlopai”
Zsoltár 144:12.
 Ha szülő vagy, abszolút érted a ma reggeli igét. Amikor gyermekeink nőttek, hányszor hallhattuk tőlük: Én már nagy vagyok!
Sokszor felemelték karjukat: Én már ilyen nagy vagyok!
Aztán a kislányunk illegett-billeget a tükör előtt a magas sarkú cipőben: Ugye milyen szép vagyok. Egy kis masni a hajába, máris hercegnőnek érezte magát.
Az Úr is együtt örül velünk, amikor növekszünk. Szeretné, ha a fiuk, férfiak nagyra nőnének, mint a palánták, és ne lennének a hitben gyermekek. Ha férfiúvá fejlődnének.
Ha lányaink olyan kedvesek, barátságosak és bájosak lennének, mint amilyen csodálatosan szép látvány egy palotában a faragott oszlop. Tartja a súlyt, lehet rá támaszkodni, megbízható.
Milyen csodálatos lenne, ha gyülekezeteinkben a férfiak és nők mindent megtennének azért, hogy tessenek Annak, aki megalkotta őket. Ha gyakran feltennék a kérdést, na már most, mit tenne Jézus, ha épp itt lenne személyesen?
 De szép is lenne, ha minden olyan tökéletes lenne gyülekezeteinkben, otthonainkban, ahogy a fenti Igében olvastuk.
Nem lehetetlen! Tégy meg mindent, hogy Isten segítségével naponta növekedj, és lelkileg szebbé válj! Örömöt okozol ezzel Teremtődnek!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet