csütörtök, április 25, 2013

Hit és üdvösség

Aki hisz őbenne, az nem jut ítéletre, aki pedig nem hisz, már ítélet alatt van, mert nem hitt az Isten egyszülött Fiának nevében.
János evangéliuma 3:18

- Van belépője?
- Mindjárt megkeresem... Azt hiszem a nadrágzsebembe tettem...
- Van belépője?
- Igen, emlékszem, hogy ide tettem a hátsó zsebbe. Látja, olyan nagy, szinte elveszik benne az ember.
- Van belépője?
- Hát már én magam is kételkedem benne, pedig egészen biztos, hogy az elébb még megvolt.
- Van belépője?
- Kék színű volt, a hátlapján egy mágnescsík, és még nevettem rajta, hogy az egyik betű hiányzott..

- Van belépője?
- Tudja, mostanában annyi gondom van...
- Van belépője?
- Hogyha jobban meggondoljuk, akkor nem is olyan fontos az a jegy. Gondoljon bele, csak egy darab papír.
- Van belépője?
- Eddig azt hittem, hogy van, de látja, be kell vallanom, hogy nincs...
- Kér egyet?

Van örök élete?
Hisz Jézusban?
Akar hinni Jézusban?