Közel az Úr napja




„Hallgass az Úr Isten arca előtt, mert közel van az Úrnak napja…”
Sofóniás 1:7.

Légy csendben és figyelj! Eszembe jutott, hányszor álltam kint a repülőtér teraszán. Vártam valakit. Több gép is landolt abban az órában. De az én gépem, amit én vártam, az a KLM volt. Amikor végre feltűnt a logo a gép oldalán, a szívem hevesebben dobogott. Vajon látja, hogy itt állok? Én nem látom őt a pici ablakon keresztül, de ő láthat engem. Minden figyelmem az ablakokra irányult, hátha feltűnik valamelyiknél.
Gyenge hasonlat ez ahhoz képest, amit az Úr üzent a fenti Igében. Közel van az Úr napja!
Figyelj Jézusra, mint vezetőre!
Figyelj az Igére!
Figyeld a jelzéseket! Ha éjszaka utazol, a városhoz közeledve egyre több lesz a fény. Jelzi, hogy ITT egy város következik. Jézus eljövetele előtt is egyre több jelzés mutatja, hogy közeledik Ő.
Figyeld a próféciákat! Megdöbbentő, ahogy teljesednek!
Légy csendben az Úr előtt, mert hamarosan Ő lesz a főszereplő!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

Gyakorlati teológia