A megtérés változása


„Krisztus a mi bűneinket magára vette, sőt, a saját testében felvitte a keresztfára, amikor megölték. Azért tette ezt, hogy többé ne a bűnöknek, hanem Isten számára elfogadható módon éljünk. Krisztus sebei által meggyógyultatok betegségeitekből. Olyanok voltatok, mint a nyájtól elkószált és eltévedt juhok. De most visszatértetek a Pásztorhoz: ő vigyáz a lelketekre, védelmez, és őriz benneteket.”
1Péter 2:24-25.

Mi az, ami képes megváltoztatni egy embert?
Egy ember egy termelőszövetkezetben dolgozott. Megismerte, elfogadta az Úr Jézust és „megtért”. Keresztsége utáni napon megállt egy traktorral a termelőszövetkezet udvarán, odahívta az elnököt és azt mondta:
- Elnök úr, visszahoztam a traktort, amit elloptam.
- De hát nem hiányzik innen egy traktor sem!
- Valóban nem. Az úgy volt, hogy megvettem az alvázat, utána egyenként mindent összelopkodtam, és úgy építettem fel ezt a traktort. Most visszahoztam mindent. Nagyon sajnálom, amit tettem!
Mi az, ami képes megváltoztatni egy embert?
Egyedül Jézus Krisztus!
És Te hogy állsz ezzel?
Visszavitted már a traktorodat?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

Gyakorlati teológia