Állandó védelem


„De most így szól az ÚR, a te teremtőd…: Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy! Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.”

Ézsaiás 43:1-2.

Ne félj!

- Mert ismerlek – jobban, mint te saját magadat!

- Mert Megváltód vagyok – itt a tenyeremben a nyoma!

- Mert tudom a nevedet, az utcaszámodat, ismerem a lakásodat. Ismerem körülményeidet, örömeidet, gondjaidat. Ismerlek, ezért együtt sírok veled és együtt tudok örülni, amikor örülsz.

- Enyém vagy! Megvásároltalak. Sátán igényt tartott rád, de én a véremmel kifizettem azt az árat, amennyit nekem érsz.

- Hívlak! Gyere velem! Töltsük el együtt az időt! Itt a földön is; munkádban, otthonodban, gyermeknevelésedben, pénzbeosztásodban. A kedves és kevésbé kedves rokonaid, ismerőseid és családtagjaid között. De szeretném az egész örökkévalóságot is veled tölteni. Mivel ismerlek, annyi csodaszép dolgot készítettem neked, amiről tudom, nagyon nagyon fogod szeretni!

- Néha vízen mész át – ne feledd – én veled vagyok! „Feltámadt a tenger, a népek tengere…!” Emberekkel kell találkoznod. Ügyeket kell intézned, problémákat megoldanod. De ne félj – veled vagyok!

- Máskor a folyók majd elragadnak. Magukkal sodornak! Ne félj! Kapaszkodj belém! Én nem engedlek el, ha te is úgy akarod. Nem fog fejed fölött átcsapni a hullám! És ha átcsapna is, fogom kezed – mint Péterét – amikor kilépett a csónakból és majd elsüllyedt. Ne félj! Fogom kezed!

- Néha tűzben jársz! Emlékszel Sidrák, Misák és Abednégóra? Megégtek? Nem! Te sem fogsz! Bízz bennem – ki tudlak hozni! Helyezd egész életedet kezembe! Merd rám bízni magadat!

Tehát: Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy! Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.

Kell ennél több?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet