Halleluja



Az Úr az én erőm és paizsom, ő benne bízott szívem és megsegíttettem; örvend szívem és énekemmel dicsérem őt. Zsoltárok könyve 28,7





Halleluja, dicsérjük az Urat ezen a reggelen is!
Látom a mosolyt az arcodon, amikor elolvastad ezt az igét. Ezt nem lehet búskomor arccal elmondani. „Az Úr az én erőm és paizsom, ő benne bízott szívem és megsegíttettem; örvend szívem és énekemmel dicsérem őt.”

Nekem egy ének jutott az eszembe amit régen sokat énekeltünk:
„Dicsérd, dicsérd, dicsérjed őt reggel, dicsérjed őt este, dicsérd, dicsérd dicsérjed őt szüntelen”

Olyan jó lenne, ha így kezdődne a mai napunk és egész nap tudnánk örülni Isten jelenlétének. Tapasztaljuk meg, hogy az Úr az én pajzsom, oltalmazóm, védelmezőm. Ha Ő velem van semmi baj nem érhet.
Ésaiás 49,16-ban azt üzeni Isten „Ímé, az én markaimba metszettelek fel téged….”

Odafigyel rád egész nap, a gondolatában vagy, ezt jelenti ez az ige.
Elmehetsz otthonról , de ezeket a gondolatokat és a mosolyodat vidd magaddal.

Isten áldjon meg a mai napon!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet