Légy velem!

„A mi Urunk Jézus Krisztusra és a Lélek szeretetére kérlek titeket, testvéreim, tusakodjatok imádságaitokban velem együtt az Isten előtt énértem,…”
Róma 15.30
Olyan egyedül vagyok, úgy, de úgy hiányzol. Nagyon kevés, ami belőled megmarad nekem. Sok dolgod van, nem érsz rá, mindig van valami fontosabb… Pedig úgy szeretnék beszélgetni veled! Elmondanám mi történt, mióta nem láttalak. Te kíváncsian hallgatnál, és nagyon boldog lennék, mert tudnám, hogy még mindig szeretsz, velem nevetsz, velem sírsz. Megérted…

Tudod, ritkán kérek, de most fontos. Kérlek, mindenre, ami fontos neked, segíts! Hisz egy a hitünk, együtt is járjuk, még ha távol vagy is. Tudom, hogy megváltoztunk, hogy most másképp gondolod, másképp gondolom. De Ő ugyan az ma is! Téged is, engem is szeret. Nem akarja, hogy egyedül küzdjünk. Tudod, sokszor két-vállra fektetett már az élet, és most nem megy. Egyedül nem. Nem kell, hogy szólj hozzám. Nem akarom, hogy megbeszéljük, túl sok a félreértett szó. Csak imádkozz velem, csak imádkozz értem! Kérlek Barátom! Kérlek, testvérem!

Restás László

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

Gyakorlati teológia