Isten tanúi vagyunk

„Én hirdettem, és megtartottam, és megjelentettem, és nem volt idegen [isten] köztetek, és ti vagytok az én tanúim, így szól az Úr, hogy én Isten vagyok.”
Ésaiás 43:12.

Van egy közösség, amely a nevében hordozza, hogy ők Isten tanúi ezen a világon. Én nem hiszem, hogy azok volnának.
Miről kellene nekünk, mint Isten tanúinak meggyőzni a világot? „Így szól az Úr, hogy én Isten vagyok!”
A tanúskodás történhet szavakkal és szavak nélkül is.
Nézzük, hogyan tanúskodunk szavainkkal? Volt, hogy lapultál, nehogy megtudják, hogy keresztény vagy? Érezted, ha beszéltél is Istenről, az olyan üres, élettelen és „könyvízű” volt? Közhelyeket ismételsz, amikor el kellene mondanod, hogy „mily nagy dolgot cselekedett veled az Úr, és mint könyörült rajtad!” (Márk 5:19/b)
Szavak nélkül hogyan tanúskodsz?
Tetteid miről árulkodnak a szomszédoknak, munkatársaidnak? Arckifejezésed arról beszél, hogy nincs szomorúbb és gyötrőbb dolog, mint kereszténynek lenni?
Olyan Istent képviselsz, Aki nem személyválogató, Aki meg tud bocsátani?
Azt mutatod be, hogy a te Istened ad lehetőséget az újrakezdésre? Atyád vagy rabszolgatartód van a Mennyben?
Olyan Megváltód van, aki csak félig végezte el a megváltást, s sóhajtva nyögsz, erődet megfeszítve – hisz neked kell azt befejezned?
Bízom benne, hogy jó tanú vagy! Azért, mert Te helyes képet szeretnél Jézusról bemutatni.
És ne feledd: A hamis tanúzást a törvény bünteti!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet